Dutch! Samenwerken.

This area is dedicated to our foreign guests of this forum. Contributions can be written in any language.
[Diese Kategorie ist den ausländischen Gästen dieses Forums gewidmet. Beiträge können in beliebiger Sprache verfasst werden.]
mcgadget
Beiträge: 8
Registriert: Montag 19. März 2007, 13:36
Wohnort: Enschede, NL
Kontaktdaten:

Re: Dutch! Samenwerken.

Beitrag von mcgadget »

Ohw zo, vat hem.

Dus gewoon geen markeringen gebruiken. Omdat markeringen simpel weg te groot zijn voor Bahn??

Greetz Dennis
Bastiaan
Beiträge: 228
Registriert: Montag 8. Dezember 2003, 20:50
Wohnort: Zwolle (NL)
Kontaktdaten:

Re: Dutch! Samenwerken.

Beitrag von Bastiaan »

Ja [img]icon_wink.gif[/img]
Niederländische Grafiken für BAHN -- Jetzt nicht mehr auf DutchBahn, aber auf Trapho.net!
mcgadget
Beiträge: 8
Registriert: Montag 19. März 2007, 13:36
Wohnort: Enschede, NL
Kontaktdaten:

Re: Dutch! Samenwerken.

Beitrag von mcgadget »

Dames,

Nu even het scenic symbol gebeuren, hier staat dus wie welke slots gebruikt, zie hieronder:

- 0 - 9:
- 10 - 19:
- 20 - 29: Roland (Rolinator)
- 30 - 39: Dennis (McGadget)
- 40 - 49: Bastiaan
- 50 - 55: Overige, nog niet in gebruik

Uiteraard als er al bepaalde scenic symbolen zijn geinclude dan hoeven deze natuurlijk niet nog een keer geinclude worden ;)

Voor de fahrzeuge gelden uiteraard andere regels. Ikzelf stel voor dat Bastiaan dit deel regeld, dus als er een fahrzeuge toegevoegd moet worden dan kan Bastiaan dit doen?

Mee eens herr Bastiaan?

Verder, euhmm, status tot nu toe van de verdeelde vakken:

- Centraal: Bastiaan
- Noord: Sven (Svenniej)
- Oost: Dennis (McGadget)
- Zuid: Roland (Rolinator)
- West:

Dit was hem voor vandaag, enige commentaren waardeer ik en zal hoogstwaarschijnlijk beloond worden door een mooie tekst van mijn toetsenbord [img]icon_rolleyes.gif[/img]

Greetz Dennis
Zuletzt geändert von mcgadget am Montag 26. März 2007, 23:23, insgesamt 1-mal geändert.
Bastiaan
Beiträge: 228
Registriert: Montag 8. Dezember 2003, 20:50
Wohnort: Zwolle (NL)
Kontaktdaten:

Re: Dutch! Samenwerken.

Beitrag von Bastiaan »

Mij best. En nu wil ik bier [img]icon_razz.gif[/img]
Niederländische Grafiken für BAHN -- Jetzt nicht mehr auf DutchBahn, aber auf Trapho.net!
Antworten